Miten tutustuit Soturikissoihin?

Yleistä keskustelua Soturikissoihin liittyen.

Miten tutustuit Soturikissoihin?

ViestiKirjoittaja Savuvarjo » 06.05.2019 15:52

Kerro tarinasi miten löysit Soturikissat!

Olin kirjasto-autossa (pieni kirjasto bussissa) ja löysin Myrsky nousee -kirjan. Innostuin nimestä, kannesta ja takakansiteksistä koska pidän kissoista. Muistaakseni siellä oli lainattavissa vielä kolmas kirja, Salaisuuksien metsä. Lainasin ne ja luin ne. Siitä sitten innostuin.

Kirjasto-autossa ei ollut kahta ensimmäistä kirjaa lainattavana joten ostin ne omaksi kirjakaupasta. Silloin rakastuin entistä enemmän ja ostin jo kertaalleen lukemani kolmannen ja neljännen kirjan omaksi. Vuodesta 2011 olen kerännyt Soturikissoja eikä innostus ole laantumaan päin.
Avatar
Savuvarjo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 22
Liittynyt: 06.05.2019 13:43
Paikkakunta: Turku

Re: Miten tutustuit Soturikissoihin?

ViestiKirjoittaja Leijonaroihu » 06.05.2019 20:34

No, mä tutustuin Soturikissoihin ysi luokan TETissä (työelämään tutustuminen) olemalla 2 viikkoo mun lähi kirjastossa talvella 2015.

Ennen tätä en ollu kuullutkaan Soturikissoista ku mua silloin kiinnosti pelit ja elokuvat ei juurikaan kirjallisuus.

TETissä sit huomasin et aika paljon tuli varauksia Soturikissoista ja aloin ihmettelemään et mikäs kirjasarja tää oikein on ja jopa vähän luinkin niitä toisten varauksia.

Mukaan kirjastossa ei ollu (ainakaan hyllyssä) silloin kahta ekaa osaa nii tauoilla luin sit tota salaisuuksien metsää. TETin jälkeen lainasin sit Sinitähden tarinan ja siitä asti oon ollu fani josta kertoo sekin et sit kun sain Sinitähden tarinan luettua nii rupesin lukee ekasta saagasta lähtien koko seuraavan kevään Soturikissoja koulussa ja kesän myös nii että ku aloitin lukion nii olin lukenut jo kaikki edelliset suomennetut Soturikissa kirjat ennen sitä ja piti odottaa kolmikon mahti sarjan vikaa osaa.
Leijonaroihu
Pentu
Pentu
 
Viestit: 1
Liittynyt: 06.05.2019 20:12
Paikkakunta: Espoo

Re: Miten tutustuit Soturikissoihin?

ViestiKirjoittaja Sinitähti » 07.05.2019 09:06

Heips. Mun soturikissat tarina alkaa siitä kun vuonna 2009 lokakuussa löysin soturikissat kirjan villiin luontoon onnekseni. Olin tuolloin yläasteella, taisin olla 15-vuotias ja nyt olen 23-vuotias. Nykyään omistan kaikki soturikissat kovakantisina.

En muista tosi tarkalleen miten tutustuin näihin kirjoihin(onhan tuosta vierähtänyt aikaa) , mutta muistan sen, että (yritän tässä kaivella muistia) muistaakseni siten, että äitini osti ensimmäisen kirjoistani tosiaan silloin kun olin yläasteella. Olin silloin kunnon lukutoukka ja luin kirjan nopeasti. Siitä se innostus sitten alkoi ja rakastan näitä kirjoja ylikaiken. Tämän enempää en muista..(saatan muistaa väärinkin noita, että minkä ikäinen olin ja minä vuonna löysin nää kirjat, mutta muistaakseni oli näin.)
Sinitähti täällä, seuraan sinua tähtikaanin kautta~
Sinitähti
Pentu
Pentu
 
Viestit: 2
Liittynyt: 07.05.2019 08:30
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Miten tutustuit Soturikissoihin?

ViestiKirjoittaja Aurinkomursu » 07.05.2019 17:09

Tutustuin Soturikissoihin tammikuussa 2015. Pelasin Momio-nimistä peliä, josta löytyi paljon erilaisia roolipelejä, joihin pääsi vapaasti ilmoittautumaan. Löysin myös Soturikissat-roolipelejä ja niiden innoittamana etsin kirjastosta kirjan Villiin luontoon. Innostuin Soturikissoista nopeasti ja roolipelasin aktiivisesti. Nykyäänkin käyttäjäni Star gold löytyy Momiosta, mutta en käy siellä enää kovin usein. Roolipelaamista oon jatkanut Instagramissa ja Suntuubissa.
Avatar
Aurinkomursu
Pentu
Pentu
 
Viestit: 4
Liittynyt: 06.05.2019 17:54
Paikkakunta: Turku


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron